დღეს ვიმსჯელეთ როგორ შეიძლება შეფასდეს მოსწავლის ნაშრომი, რა მთავარი კრიტერიუმებით შეიძლება ვიმსჯელოთ შეფასებისას, მის მრავალფეროვან ფორმებზე და დანიშნულებაზე. ყველა პედაგოგმა უნდა აკეთოს პროცესის მონიტორინგი და თვითშეფასება. ვეთანხმები იმ მოსაზრებას რომ პედაგოგმა შეიძლება თვითონ შეადგინოს შეფასების რუბრიკები და ჩეკლისტები. ზოგადად შრომატევადი პროცესია. პროექტს ნამდვილად სჭირდება შეფასების მრავალმხრივი მიდგომა და მიზნების გათვალისწინება. შეფასებისას უნდა გავითვალისწინო ყველა ის კრიტერიუმები რომელიც დასახულ მიზნის შედეგამდე მიგვიყვანს.
No comments:
Post a Comment